Účetnictví

Na počátku spolupráce s našimi novými klienty se zaměřujeme na převzetí předešlé účetní agendy (počátečních stavů), nebo pokud klient je na počátku své podnikatelské aktivity nastavíme účetní agentdu tak, aby vyhovovala jak potřebám společnosti, ale i zákonným normám. V této fázi navrhujeme formu vzájemné spolupráce.

Účetní agenda klienta je vedena účetním systému PREMIER.

 

Poskytované účetní činnost:

  1.  Zaúčtování všech účetních dokladů
  2.  Sestavení účetní závěrky
  3.  Sestavení salda přijatých a vydaných faktur
  4.  Vedení kníh hmotného majetku a sestavení jeho odpisového plánu
  5.  Sestavení přiznání k DPH
  6.  Sestavení podkladů pro přiznání k dani z příjmů
  7.  Zpracování statistických výkazů pro ČSU
  8.  Zastupování klienta na základě plné moci před státní správou

 

 

Kontaktujte nás